Deutsch

Verhuur van unieke vakantiewoningen op Texel

Vermietung von einzigartigen Ferienhäusern auf Texel

homepage.jpg
den-hoorn.jpg
duinen-op-texel.jpg
strandhuisjes.jpg
wandelen-op-texel.jpg
previous arrow
next arrow

All Items
Accommodatie
Reserveren en betalen
Wijzigen en annuleren
Klantenportaal
Hond
Wat is er aanwezig in de vakantiewoning?

Onze vakantiehuizen beschikken standaard over een volledige inrichting voor het genoemde aantal personen. Van pannen, serviesgoed en bestek tot eethoek en TV. Beschikt een vakantiehuis over extra voorzieningen, dan is dit in de tekst aangegeven. Vaatwasmiddel en vaatwastablet zijn aanwezig voor de eerste dag. Handzeep, schoonmaakmiddel, toiletpapier, peper, zout en olie en dergelijke zijn in principe niet aanwezig is het huis.

Wat kan ik bijboeken?

Handdoeken mag je zelf meenemen, maar kun je ook huren. Texelduinen verhuurt handdoekpakketten (een badlaken en 2 badhanddoeken) en keukendoekenpakketten (een keukendoek en een theedoek).
Huur je een vakantiehuis met sauna, dan kun je ook badjassen huren.

Kan ik bedlinnen voor het kinderbed huren?

Er is een kinderbed met matrasje aanwezig. Dekbedje en bedlinnen moet je zelf meenemen.

Kan ik mijn elektrische auto bij het huis opladen?

Sommige vakantiehuizen beschikken over een oplaadpaal voor de elektrische auto. Dit wordt in de tekst op onze website aangegeven.

Nieuw bankrekeningnummer

Vanaf 15 januari 2024 doet u betalingen aan Texelduinen op een nieuw bankrekeningnummer. Heeft u hier vragen over, bel dan met Texelduinen 0222-320300.

Wat is inbegrepen bij de boeking?

Het totaalbedrag van de boeking zie je op de website en na boeking op de factuur. Dit is inclusief de kosten van bedlinnen voor het aantal geboekte personen (alleen bij appartementen Sil en Mees is bedlinnen optioneel), schoonmaakkosten, reserveringskosten en toeristenbelasting. Neem je een hond mee dan bedragen de kosten daarvoor € 5,00 per hond per nacht.

Vanaf hoe laat mag ik in het vakantiehuis?

Aankomst: vanaf 15.00 uur. Vertrek: voor 10.00 uur.

Hoe hoog zijn de reserveringskosten?

De reserveringskosten bedragen € 24,50 per boeking. 

Hoe kan ik inchecken?

Texelduinen werkt met contactloos inchecken. Bij aankomst op het eiland rijd je direct naar je vakantiehuis. Geen lange rijen bij een receptie: via de unieke sleutelcode kun je direct naar binnen. Deze code ontvang je 5 dagen voor aankomst per e-mail.

Hoeveel toeristenbelasting moet ik betalen?

De gemeente Texel berekent per overnachting per persoon een bedrag aan toeristenbelasting. De toeristenbelasting bedraagt € 2,40 per persoon per nacht.

Is mijn boeking definitief nadat ik online geboekt heb?

Door boeking ga je akkoord met de algemene voorwaarden van Texelduinen. Je boeking is direct definitief. Bij het boeken van een vakantie geldt geen bedenktijd.

Wat moet ik doen als er iets niet in orde is bij aankomst?

Neem direct contact op met Texelduinen als er bij aankomst iets niet orde blijkt te zijn. Ook buiten kantoortijden zijn wij bereikbaar.

Wanneer moet ik betalen?

Uiterlijk op de eerste werkdag na boeking ontvang je de bevestiging met factuur. Hierop staat aangegeven wanneer je moet betalen. Binnen 10 dagen na boeking betaal je de eerste termijn van 50%, de tweede termijn uiterlijk 30 dagen voor aankomst. Boek je binnen 30 dagen voor de aankomstdatum, dan moet het gehele factuurbedrag binnen 7 dagen betaald worden.
Je kunt er ook voor kiezen om direct bij boeking de eerste termijn (of bij korte termijn het volledige bedrag) online te betalen.

Kan ik iets wijzigen in mijn reservering?

Na reservering, kun je extra personen (tot het maximum aantal van de woning) aanmelden, bij voorkeur per e-mail. Kun je zelf niet komen, dan kun je de reservering overdoen aan iemand anders (in-de-plaatsstelling). De voorwaarden hiervoor staan in artikel 7 van de algemene voorwaarden. Wijzigen van accommodatie of periode is niet kosteloos mogelijk.

Hoe laat moet ik het vakantiehuis op de vertrekdag verlaten?

Je vertrekt uiterlijk om 10.00 uur uit het huis. Je laat het huis bezemschoon achter. Dat betekent o.a. dat de bedden zijn afgehaald, de vaat schoon en droog in de kasten staat en vuilnis afgevoerd is. De sleutel laat je achter in het sleutelkluisje. Details ontvang je voor vertrek per e-mail.

Is mijn betaling binnengekomen?

Na ontvangst van je betaling ontvang je hiervan een bevestiging. Je kunt ook via het Klantportaal zien of je betaling verwerkt is. Het kan enkele dagen duren voordat dit zichtbaar is. De link naar het Klantportaal vind je in de bevestigingsmail met factuur die je na boeking hebt ontvangen.

Mag mijn huisdier mee op vakantie?

Op de website zie je in welke vakantiehuizen een hond is toegestaan. Alleen een hond mag mee als huisdier. Heb je een hond mee, laat deze dan niet alleen in het huis achter. Honden mogen niet in de slaapkamers, op de meubels of in de badkamer. Het is niet de bedoeling dat de hond zijn behoefte in de tuin of langs de toegangsweg doet. Gebeurt dit toch dan dien je de uitwerpselen op te ruimen.

Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

Bij annulering ben je een percentage van de huursom verschuldigd. Het percentage is afhankelijk van het aantal dagen voor aankomstdatum. Deze vind je in artikel 6 van de algemene voorwaarden.

Kan ik parkeren bij de vakantiewoning?

Op de website wordt per huis aangegeven of er een parkeerplaats is. Is er geen eigen parkeerplaats, dan lees je daar waar je kunt parkeren.

Wanneer ontvang ik de betaalde borgsom terug?

De betaalde borgsom ontvang je retour in de week na vertrek. In het Klantportaal kun je je IBAN-nummer invullen voor de terugbetaling.

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief en wordt als eerste op de hoogte gebracht van leuke aanbiedingen en nieuwtjes over Texel.

Zien & Doen op Texel

Image
Image

Copyright www.texelduinen.nl

Video: TexelInformatie | Website door WEBJONGENS