Verhuur van unieke vakantiewoningen op Texel

Vermietung von einzigartigen Ferienhäusern auf Texel

homepage.jpg
den-hoorn.jpg
duinen-op-texel.jpg
strandhuisjes.jpg
wandelen-op-texel.jpg
previous arrow
next arrow
All Items
Accommodatie
Reserveren en betalen
Wijzigen en annuleren
Klantenportaal
Hond
Wat is er aanwezig in de vakantiewoning?

Onze vakantiehuizen beschikken standaard over een volledige inrichting voor het genoemde aantal personen. Van pannen, serviesgoed en bestek tot eethoek en TV. Beschikt een vakantiehuis over extra voorzieningen, dan is dit in de tekst aangegeven. Handzeep, toiletpapier, peper, zout en olie en dergelijke zijn in principe niet aanwezig is het huis.

Wat kan ik bijboeken?

Handdoeken mag je zelf meenemen, maar kun je ook huren. Texelduinen verhuurt handdoekpakketten (een badlaken en 2 badhanddoeken) en keukendoekenpakketten (een keukendoek en een theedoek).
Huur je een vakantiehuis met sauna, dan kun je ook badjassen huren.

Kan ik bedlinnen voor het kinderbed huren?

Er is een kinderbed met matrasje aanwezig. Dekbedje en bedlinnen moet je zelf meenemen.

Wat is inbegrepen bij de boeking?

Het totaalbedrag van de boeking zie je op de website en na boeking op de factuur. Dit is inclusief de kosten van bedlinnen voor het aantal geboekte personen (alleen bij appartementen Sil en Mees is bedlinnen optioneel), schoonmaakkosten, reserveringskosten en toeristenbelasting. Neem je een hond mee dan bedragen de kosten daarvoor € 5,00 per hond per nacht.

Hoe hoog zijn de reserveringskosten?

De reserveringskosten bedragen € 22,50 per boeking.

Is mijn boeking definitief nadat ik online geboekt heb?

Door boeking ga je akkoord met de [algemene voorwaarden] van Texelduinen. Je boeking is direct definitief. Bij het boeken van een vakantie geldt geen bedenktijd.

Hoeveel toeristenbelasting moet ik betalen?

De gemeente Texel berekent per overnachting per persoon een bedrag aan toeristenbelasting. In 2022 en 2023 bedraagt de toeristenbelasting € 2,30 per persoon per nacht.

Kan ik iets wijzigen in mijn reservering?

Na reservering, kun je extra personen (tot het maximum aantal van de woning) aanmelden, bij voorkeur per e-mail. Kun je zelf niet komen, dan kun je de reservering overdoen aan iemand anders (in-de-plaatsstelling). De voorwaarden hiervoor staan in artikel 7 van de algemene voorwaarden. Wijzigen van accommodatie of periode is niet kosteloos mogelijk.

Is mijn betaling binnengekomen?

Wij sturen geen betalingsbevestiging, maar je kan via het Klantportaal zien of je betaling verwerkt is. Het kan enkele dagen duren voordat dit zichtbaar is. De link naar het Klantportaal vind je in de bevestigingsmail met factuur die je na boeking hebt ontvangen.

Mag mijn huisdier mee op vakantie?

Op de website zie je in welke vakantiehuizen een hond is toegestaan. Alleen een hond mag mee als huisdier. Heb je een hond mee, laat deze dan niet alleen in het huis achter. Honden mogen niet in de slaapkamers, op de meubels of in de badkamer. Het is niet de bedoeling dat de hond zijn behoefte in de tuin of langs de toegangsweg doet. Gebeurt dit toch dan dien je de uitwerpselen op te ruimen.

Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

Bij annulering ben je een percentage van de huursom verschuldigd. Het percentage is afhankelijk van het aantal dagen voor aankomstdatum. Deze vind je in artikel 6 van de [algemene voorwaarden].

Wanneer ontvang ik de betaalde borgsom terug?

De betaalde borgsom ontvang je retour in de week na vertrek. In het Klantportaal kun je je IBAN-nummer invullen voor de terugbetaling.

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief en wordt als eerste op de hoogte gebracht van leuke aanbiedingen en nieuwtjes over Texel.

Zien & Doen op Texel

Image
Image

Copyright www.texelduinen.nl

Website door WEBJONGENS